|
Sắp xếp :
|
Dòng
|
Nội dung
|
1
|
|
2
|
Because digital writing matters :improving student writing in online and multimedia environments /National Writing Project ; with Dànielle Nicole DeVoss, Elyse Eidman-Aadahl, and Troy Hicks. San Francisco : Jossey-Bass, 2010.xiii, 194 p. ; 24 cm."How to apply digital writing skills effectively in the classroom, from the prestigious National Writing Project As many teachers know, students may be adept at text messaging and communicating online but do not know how to craft a basic essay. In the classroom, students are increasingly required to create web-based or multi-media productions that also include writing. Since writing in and for the online realm often defies standard writing conventions, this book defines digital writing and examines how best to integrate new technologies into writing instruction. Shows how to integrate new technologies into classroom lessons. Addresses the proliferation of writing in the digital age. Offers a guide for improving students' online writing skills. The book is an important manual for understanding this new frontier of writing for teachers, school leaders, university faculty, and teacher educators."--Provided by publisher.
Đầu mục:1
(Lượt lưu thông:0)
Tài liệu số:0
(Lượt truy cập:0)
|
3
|
|
4
|
Kỹ năng viết báo cáo hiệu quả / Kashiwagi Yoshiki, Châu Phụng dịch Hà Nội : Đại học kinh tế quốc dân, 2018307tr. ; 21cm.Cung cấp kỹ năng giải quyết vấn đề qua phân tích số liệu; cách suy nghĩ logic nhằm nâng cao hiệu quả công việc và hoàn thiện bản thân, cũng như góp phần làm công ty, đơn vị của bạn phát triển hơn
Đầu mục:12
(Lượt lưu thông:2)
Tài liệu số:0
(Lượt truy cập:0)
|
5
|
On Writing : A process reader / Wendy Bishop Boston : McGraw-Hill, 2004639tr ; 24cmHướng dẫn phương pháp viết tốt từ cách suy nghĩ đến cách trình bày, cách dùng từ, cách chọn chủ đề tới cách phát triển chủ đề, cách viết bản thảo, viết nháp, cách viết các bài luận, báo cáo hay cách kết hợp tốt việc đọc phục vụ cho văn phong viết
Đầu mục:2
(Lượt lưu thông:0)
Tài liệu số:0
(Lượt truy cập:0)
|
1
2 of 2
|
|
|
|
|