TÌM LƯỚT
Sắp xếp :
Dòng Nội dung
1
Authentic : The Politics of Ambivalence in a Brand Culture. / Sarah Banet-Weiser
New York : NYU Press, 2012
266 p ; 24 cm.


Đầu mục:1 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:0 (Lượt truy cập:0)


2
Brands : the logos of the global economy / Celia Lury
London : Routledge, 2004
tr. ; cm.

Celia Lury considers the interrelated dimensions of the brand: as a creator of space, time and community, as a form of intellectual property and as an increasingly important medium of exchange in a global economy
Đầu mục:1 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:0 (Lượt truy cập:0)

3
Brands: meaning and value in postmodern media culture / Adam Arvidsson
London : Routledge, 2006
168 p ; 24 cm.

Brands are a dominant feature of everyday life. This book argues that brands have become an important tool for transforming everyday life into economic value. The first part of this book traces the historical development of branding, whilst the second part evaluates new media, contemporary management and overall media economics.
Đầu mục:2 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:0 (Lượt truy cập:0)


4
Designing brand identity :an essential guide for the entire branding team /Alina Wheeler.
Hoboken, New Jerse : Wiley, 2017
xi, 324 pages : chiefly color illustrations ; 29 cm


Đầu mục:1 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:0 (Lượt truy cập:0)

5
How brands become icons : the principles of cultural branding / Douglas B. Holt.
Boston, Mass : Harvard Business School Press, 2004
xiii, 265 p : ill ; 25 cm.


Đầu mục:1 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:0 (Lượt truy cập:0)


       1  2 of 2