TÌM LƯỚT
Sắp xếp :
Dòng Nội dung
1
Anticipate : knowing what customers need before they do / Jeff Tobe, Bill Thomas.
Hoboken, N.J : John Wiley &​ Sons, 2013
218tr. ; 23cm.


Đầu mục:1 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:0 (Lượt truy cập:0)
2
Brand admiration :building a business people love /C. Whan Park, Deborah J. MacInnis, Andreas B. Eisengerich ; Foreword by Allen Weiss.
Hoboken, New Jersey : Wiley, 2016
xxii, 261 pages ; 22 cm

"Brand Admiration provides an integrated perspective on how to make strategic and tactical branding decisions"
Đầu mục:1 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:0 (Lượt truy cập:0)
3
Business plans kit for dummies
Hoboken, New Jersey : John Wiley &​ Sons, 2016
xiv, 392 pages ; 24cm.

Chart your course to business success; create a solid business plan to guide you; explore ways to fund a start-up or expansion.
Đầu mục:1 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:0 (Lượt truy cập:0)
4
Harvard business review on aligning technology with strategy
Boston, Mass : Harvard Business Review Pres, 2011
204tr. ; 21cm.


Đầu mục:1 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:0 (Lượt truy cập:0)
5
Higher ambition : how great leaders create economic and social value / Michael Beer ... [and others].
Boston, Mass : Harvard Business Review Press, 2011
247 tr. ; 20.5cm.


Đầu mục:1 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:0 (Lượt truy cập:0)
       1  2 of 2