TÌM LƯỚT
Sắp xếp :
Dòng Nội dung
1
An introduction to journalism / Carole Fleming, Emma Hemmingway, Gillian Moore...
London : Sage Publications, Inc, 2006
245p. ; 24cm


Đầu mục:1 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:0 (Lượt truy cập:0)
2
3
Giáo trình Introduction to public relations and advertising (Dành cho sinh viên chuyên ngành Truyền thông Marketing) : Thực hiện nhiệm vụ Đề án ngoại ngữ quốc gia / Nguyễn Thị Minh Hiền CNĐT; Thư ký đề tài: Tào Thanh Huyền; Thành viên: Vũ Tuấn Hà, Nguyễn Hoàng Yến,...
Hà Nội : Học viện Báo chí và Tuyên truyền, 2023
258tr. ; 30 cm.

This textbook is a mandatory document for 2nd year students, studying Public Relations and Advertising subject. This will also contribute to help students majoring in PR, advertising in particular and media in general better understand PR and advertising as well as the application of theory to practice. Besides, the textbook is a reference source for those who are interested in the field of PR and advertising, especially in the Vietnamese market.
Đầu mục:1 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:0 (Lượt truy cập:0)

4
Giới thiệu quyển I bộ "Tư bản" của Các Mác / Đ.I. Rôdenbe
H. : Sự thật, 1976
634tr ; 20cm


Đầu mục:5 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:0 (Lượt truy cập:0)
5
Giới thiệu quyển III bộ "Tư bản" của Các Mác / D.I. Rôdenbe
H. : Sự thật, 1976
592tr ; 20cm


Đầu mục:9 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:0 (Lượt truy cập:0)
       1  2  3 of 3