|
Sắp xếp :
|
Dòng
|
Nội dung
|
1
|
|
2
|
|
3
|
Bộ sách xây dựng kế hoạch marketing hoàn hảo : T.2, Lập kế hoạch Marketing / Dành riêng cho doanh nghiệp Việt Nam. Nguyễn Hoàng Phương H : Thông tin và Truyền thông, 2012404 tr. ; 27 cm.Triển khai nội dung hướng dẫn doanh nghiệp tiến hành trình tự các bước trong quy trình lập kế hoạch marketing từ xác định mục tiêu bán hàng, thị trường mục tiêu, mục tiêu marketing, định dạng thương hiệu, đến việc đưa ra chiến lược marketing, chiến lược sản phẩm, định giá sản phẩm, phân phối, quảng cáo...
Đầu mục:5
(Lượt lưu thông:0)
Tài liệu số:0
(Lượt truy cập:0)
|
4
|
|
5
|
Brand media strategy : integrated communications planning in the digital era / Antony Young New York : Palgrave Macmillan, 2014242p. ; 24cm.Google and Facebook : how they're changing the game -- The new media playbook : a new set of rules for a new media world -- A shift from media planning to communications planning : enter the super planner -- Focusing on outcomes, not outputs : setting the brand media strategy communication goals -- Insight over analysis : finding a way in for the brand media strategy -- 1 + 1 = 3 : sparking consumer brand conversations through media -- Conducting the orchestra : making integration real -- Unlocking moments of receptivity : how media context helps advertising -- Deliver more relevant communications -- Touch point selection : determining the right media channel mix -- Getting social : connecting through socially-enabled communications -- Execution is the X-factor : bringing the brand media strategy to life -- Measurement and metrics : making the brand media strategy accountable -- Big data and analytics : from mad men to math men (and women)
Đầu mục:1
(Lượt lưu thông:0)
Tài liệu số:0
(Lượt truy cập:0)
|
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 of 21
|
|
|
|
|